Zasady delegowania pracowników – gdzie szukać odpowiednich informacji?

Mnóstwo spółek w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy w celu załatwienia istotnych spraw biznesowych, spotkań z kontrahentem, negocjacji lub innych ważnych spraw. Jeśli sam wyjazd służbowy jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak potrzebujemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii definiuje nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Tym samym by delegować swoich pracowników na dłuższy czas powinno się znać wszystkie ważne przepisy jakie nas wiążą. By dowiedzieć się wszelkich koniecznych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE. Mają one na celu uświadomienie i edukowanie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.